«Ніхто не просить Зеленського визнати Крим російською територією»
«Не буде жодної угоди, яка дасть Росії міцніші основи, необхідні для перегрупування та повернення з більшим насильством».
Це історія, народжена в цирку — там, де артисти носять незручні костюми, ризикують заради чужого сміху й грають ролі, які їм не належать. Де над «іншими» сміятися дозволено, навіть потрібно. Але що, якщо ці ролі — не сцена, а реальність?
Apple змінить політику конфіденційності для iPhone
Нове оновлення Apple не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone. Експерти переконані, що це змінить ринок мобільної реклами.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Financial Times .
Наразі Apple продає пошукову рекламу для свого App Store. Це дозволяє розробникам платити за кращий результат у видачі.
Однак відтепер зміни конфіденційності iPhone знизять ефективність таргетованої реклами.
Видання пише, що майбутнє оновлення iOS 14.5 не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone без їхньої явного згоди.
Експерти вважають, що це може завдати величезної шкоди індустрії мобільної реклами, оскільки багато користувачів скористаються новими можливостями і відмовляться від відстеження.
Раніше Інформатор повідомляв, що Apple представила iPhone і iMac в кольорі:всі останні новинки.
Також повідомлялося, аналітик склав список очікуваних змін в майбутніх iPhone на основі замовлених Apple комплектуючих.