"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
У кліпі на пісню «Можливо, колись» я хотів передати не лише історію завершення стосунків, а й внутрішній пошук, який починається після цього. У відео я постаю таким, яким мене, можливо, ще не бачили: щирим, вразливим, емоційним.
Apple змінить політику конфіденційності для iPhone
Нове оновлення Apple не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone. Експерти переконані, що це змінить ринок мобільної реклами.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Financial Times .
Наразі Apple продає пошукову рекламу для свого App Store. Це дозволяє розробникам платити за кращий результат у видачі.
Однак відтепер зміни конфіденційності iPhone знизять ефективність таргетованої реклами.
Видання пише, що майбутнє оновлення iOS 14.5 не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone без їхньої явного згоди.
Експерти вважають, що це може завдати величезної шкоди індустрії мобільної реклами, оскільки багато користувачів скористаються новими можливостями і відмовляться від відстеження.
Раніше Інформатор повідомляв, що Apple представила iPhone і iMac в кольорі:всі останні новинки.
Також повідомлялося, аналітик склав список очікуваних змін в майбутніх iPhone на основі замовлених Apple комплектуючих.