Apple впроваджує нові правила: рекламодавці не зможуть збирати інформацію про користувачів iPhone

Читать на русском

Apple змінить політику конфіденційності для iPhone

Читать на русском
Apple впроваджує нові правила: рекламодавці не зможуть збирати інформацію про користувачів iPhone

Apple змінить політику конфіденційності для iPhone

Нове оновлення Apple не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone. Експерти переконані, що це змінить ринок мобільної реклами. 

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Financial Times .

Наразі Apple продає пошукову рекламу для свого App Store. Це дозволяє розробникам платити за кращий результат у видачі.

Однак відтепер зміни конфіденційності iPhone знизять ефективність таргетованої реклами. 

Видання пише, що майбутнє оновлення iOS 14.5 не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone без їхньої явного згоди. 

Експерти вважають, що це може завдати величезної шкоди індустрії мобільної реклами, оскільки багато користувачів скористаються новими можливостями і відмовляться від відстеження. 

Раніше Інформатор повідомляв, що Apple представила iPhone і iMac в кольорі:всі останні новинки.

Також повідомлялося, аналітик склав список очікуваних змін в майбутніх iPhone на основі замовлених Apple комплектуючих.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.