"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
Цей пісня для кожного, хто хоча б раз горів у пожежі почуттів, які виявилися лише ілюзією. Це твоє нагадування, що завжди варто обирати себе.
Під час ремонту дороги було зміцнено основу дорожнього покриття та покладено два шари асфальтобетону, нанесено горизонтальну дорожню розмітку, розчищено узбіччя, встановлено бордюрний камінь для тротуарів.
Завдяки програмі президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» траса Н-18 Івано-Франківськ – Тернопіль на Прикарпатті повністю змінила свій вигляд. Це – автошлях, який з’єднує два обласні центри та є оптимальним маршрутом із Поділля до Карпатського національного природного парку, а також відомих гірськолижних курортів, історичних та краєзнавчих пам’яток.
Укравтодор розмістив на своїй Facebook-сторінці фото, що наочно ілюструють зміни, які відбулися із трасою. У повідомленні йдеться про те, що упродовж будівельного сезону 2021 року в Івано-Франківській області відремонтовано 11 км дороги та 12 мостових переходів.
Під час ремонту дороги було зміцнено основу дорожнього покриття та покладено два шари асфальтобетону, нанесено горизонтальну дорожню розмітку, розчищено узбіччя, встановлено бордюрний камінь для тротуарів.
Наразі роботи тривають. У Клубівцях дорожники встановлюють бар’єрне огородження на кільцевій розв'язці об’їзної дороги до Тисмениці та зміцнюють узбіччя.
Загалом же, підводить підсумки Укравтодор, в Івано-Франківській області відремонтовано 202 км автомобільних доріг державного значення та 32 штучні споруди.
Нагадаємо, що програма «Велике будівництво» передбачає оновлення до 2024 року 24 тисяч кілометрів доріг. Про це повідомляє її координатор, заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко. За його словами, цього року стартують також декілька мегапроєктів, серед яких – Київська обхідна дорога, новий міст через Дніпро у Кременчуці, Ямпільський міст на кордоні України та Молдови і перший концесійний автобан Краківець – Броди – Львів – Рівне.