“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Переважна більшість компаній скоротила закупівлі бензину за кордоном
Низькі роздрібні продажі у мережах АЗК й величезні запаси, що були створені на початку року, сприяють подальшому зменшенню імпорту автомобільних марок бензину. У березні обсяги пального, які було ввезено в Україну, впали на 37%, до 85,2 тис. тонн. Чи будуть знижуватися ціні на пальне?
У січні українські компанії імпортували рекордні 202,6 тис. тонн бензину. Грудневий імпорт також був великим і склав 196,6 тис. тонн. Обсяг пального, що було ввезено з-за кордону, перевищував поточні потреби ринку. Але напередодні впровадження антиросійського ембарго 5 лютого великі роздрібні оператори й трейдери створювали запаси, щоб уникнути можливого дефіциту.
Невизначеності ринковій ситуації додавали перебої з електропостачанням, що траплялися внаслідок обстрілів енергетичної інфраструктури. Це призвело до зростання споживання бензину власниками генераторів, сегменту, який важко піддається прогнозуванню.
"Після впровадження ембарго стало зрозуміло, що проблем із постачаннями бензину очікувати не слід. Крім того, з початку лютого ситуація в українській енергетиці почала покращуватися, а людей на заправках із каністрами поменшало. Стабілізація електропостачання в країні дозволила відновити роботу електротранспорту у великих містах, що призвело до зниження користування власними авто й таксі. Результатом стало падіння імпорту бензинів у лютому на 33%. Але такого зменшення було замало, тому скорочення закупівель за кордоном тривало і в березні", - пояснюють експерти.
В результаті, переважна більшість компаній минулого місяця скоротила закупівлі бензину за кордоном. П’ять найбільших українських мереж АЗК зменшили імпорт бензину на 32,6 тис. тонн, до 40,4 тис. тонн. Решта компаній придбала 44,8 тис. тонн палива, це на 18,2 тис. тонн менше, ніж у лютому.
Зменшення попиту на бензин із боку українських компаній сприяло зниженню премій у західних трейдерів. Так, із початку року націнка на автомобільні партії палива, що продавалося зі східних терміналів Польщі, зменшилася зі $125-135/т до $90-95/т. Водночас на внутрішньому ринку реалізація бензинів у мережах АЗС залишається високоприбутковою. За даними експертів, у першій половині квітня різниця цін на продукт у гурті та вроздріб тримається на рівні 10 грн/л.
Раніше ми писали, що у березні 2023 року в Україні подешевшало пальне у порівнянні з лютим цього року. Найбільше впав у ціні скраплений газ – з 24, 94 грн/літр до 22,64 грн/літр.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.