Частка світових продажів в інтернеті підскочила до 19% на тлі пандемії - звіт ООН

Читать на русском

Частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19% проти 16% роком раніше

Читать на русском
Частка світових продажів в інтернеті підскочила до 19% на тлі пандемії - звіт ООН

Частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19% проти 16% роком раніше

Пандемія коронавірусу і запроваджені обмеження викликали бум електронної комерції. Інтернет-продажі зайняли майже п'яту частину загального роздрібного товарообігу 2020 року.

Про це йдеться в звіті Організації об'єднаних націй, - передає Інформатор з посиланням на агентство Reuters

За підрахунками, частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19% проти 16% роком раніше.

Південна Корея повідомила про найвищу частку - 25,9% проти 20,8% роком раніше, в Китаї ця частка становила 24,9%, у Великобританії - 23,3%, в США - 14%.

У той же час пандемія призвела до змішаних результатів провідних компаній електронної комерції B2C у 2020 році.

«Зокрема, туристична компанія Expedia в рейтингу GMV (Gross Merchandise Volume - загальний обсяг обороту товарів) впала з 5 місця у 2019 році на 11-е місце у 2020 році, а сервіс пошуку і короткострокової оренди житла Airbnb, який у 2020 році вийшов на IPO, опустився в рейтингу з 11 на 13 місце», - зазначає видання.

Так, рейтинг GMV очолює китайська компанія Alibaba, за нею йде Amazon (США).

«Не дивлячись на падіння в сервісних компаніях, загальний GMV для 13 провідних компаній електронної комерції B2C виріс на 20,5% до 2,9 трлн дол у 2020 році», - йдеться у повідомленні.

Також Інформатор писав, що компанія Amazon на карантині заробила більше грошей,ніж за останні три роки. 

 

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.