«Треба реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК чи чогось подібного. В іншому випадку прийдуть інші ТЦК — російські, й це зараз відбувається на окупованих територія України. А там все відбувається повним ходом, повірте мені»
У пісні багато простих, знайомих станів — коли ніби все ще поруч, але вже не разом. Вона про ті моменти, коли зв’язок між людьми стихає не через скандал, а через мовчання, яке стало звичним. Артистка зізнається, що це не пісня про розрив із претензією — це про усвідомлення, що двоє більше не дивляться в один бік.
Частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19% проти 16% роком раніше
Пандемія коронавірусу і запроваджені обмеження викликали бум електронної комерції. Інтернет-продажі зайняли майже п'яту частину загального роздрібного товарообігу 2020 року.
Про це йдеться в звіті Організації об'єднаних націй, - передає Інформатор з посиланням на агентство Reuters .
За підрахунками, частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19% проти 16% роком раніше.
Південна Корея повідомила про найвищу частку - 25,9% проти 20,8% роком раніше, в Китаї ця частка становила 24,9%, у Великобританії - 23,3%, в США - 14%.
У той же час пандемія призвела до змішаних результатів провідних компаній електронної комерції B2C у 2020 році.
«Зокрема, туристична компанія Expedia в рейтингу GMV (Gross Merchandise Volume - загальний обсяг обороту товарів) впала з 5 місця у 2019 році на 11-е місце у 2020 році, а сервіс пошуку і короткострокової оренди житла Airbnb, який у 2020 році вийшов на IPO, опустився в рейтингу з 11 на 13 місце», - зазначає видання.
Так, рейтинг GMV очолює китайська компанія Alibaba, за нею йде Amazon (США).
«Не дивлячись на падіння в сервісних компаніях, загальний GMV для 13 провідних компаній електронної комерції B2C виріс на 20,5% до 2,9 трлн дол у 2020 році», - йдеться у повідомленні.
Також Інформатор писав, що компанія Amazon на карантині заробила більше грошей,ніж за останні три роки.