«Нова пошта» розширює свою мережу на країни Європи

Читать на русском

Компанія планує відкрити відділення в Німеччині та Чехії

Читать на русском
«Нова пошта» розширює свою мережу на країни Європи
Український поштовий сервіс відкриється у двох європейських країнах на початку 2023

Компанія планує відкрити відділення в Німеччині та Чехії

На тлі євроінтеграційних процесів, а також зі збільшення чисельності української діаспори за рахунок біженців, лідер українського ринку доставки «Нова пошта» має намір розгорнути свою діяльність у сусідніх країнах Європи. Уже відкрито відділення в Польщі, а тепер мова йде про Чехію, Німеччину. На глобальному ринку «Нова пошта» працюватиме під адаптованою назвою «Nova post». 

Розширення географії українського бренду

Українська компанія дебютувала на закордонному ринку в Польщу. Зараз уже відкрито два відділення в найбільших містах Польщі — у Варшаві та Кракові. У листопаді цього року планують відкрити ще до 10 відділень, а згодом — по всіх великих містах Польщі. У цій країні «Нова пошта» співпрацює з польською логістичною компанією InPost. До того, як відкрити відділення в Польщі, «Нова пошта» за межами України працювала в Молдові (близько 20 відділень та понад 100 поштоматів) та в Грузії (6 відділень).

Співвласник компанії Володимир Поперешнюк на своїй сторінці у Facebook повідомив, що його компанія планує відкрити нові відділення в Чехії та Німеччині вже на початку 2023 року. За його словами, «Нова пошта» в скорім часі має розширити свою мережу на Литву і Швецію. У планах поступово розширювати бізнес на всю Європу. Для якісного обслуговування клієнтів, компанія має намір запустити новий додаток, який працюватиме по всьому світі, а для того, щоби бренд став упізнаванішим для закордонних клієнтів, там компанія працюватиме під назвою «Nova post».

Фактичний монополіст

За час своєї діяльності в Україні «Нова пошта» зайняла панівне становище на українському ринку доставки.

Торік наші співгромадяни, користуючись послугами «Нової пошти» надіслали 372 млн посилок. Якщо порівнювати з 2020 роком, кількість посилок зросла на 14 %. За даними видання Forbes, на компанію припадає 65 % ринку посилок в Україні. До прикладу, на її найближчого конкурента «Укрпошту» припадає лише чверть ринку, а на компанію Meest — до 3 %.

Перше відділення української компанії в польському Кракові під брендом «Nowa post»
Перше відділення української компанії в польському Кракові під брендом «Nowa post»

«Нова пошта» увійшла до 100 найдорожчих українських брендів 2021/2022 року за версією дослідницької компанії MPP Consulting. Компанія посіла друге місце, обігнала Rozetka, Roshen та АТБ, але поступилася бренду «Моршинська».

Що цьому передувало

«Нова пошта» відома своїми новаторськими послугами на українському ринку. Так, у 2015-му компанія запустила мобільний додаток, який значно полегшує користування послугами «НП».

Перший інноваційний сортувальний термінал компанія відкрила 2018 року в Києві, за одну годину він дає можливість сортувати 8 тис. посилок. Пізніше такі термінали відкрили в Хмельницькому, Львові, Харкові. На початку цього року, а саме 4 лютого 2022 року — у Дніпрі.

 

«Нова пошта» співпрацює також із компаніями на ринку ecommerce, запустила платіжну систему NovaPay, яка проводить 2,6 млн. транзакцій на добу і, за словами компанії, займає 40 % ринку грошових переказів в Україні.

Влітку 2021 року компанія доставила посилки з Києва до Харкова безпілотним літаком, пише BBC.

Недавно «Нова пошта» розробила додаток, який дозволяє доручити отримання посилки іншій людині. Сервіс доступний для посилок із поштоматів і відділень.

Раніше ми писали про те, що «Нова Пошта» помилково видала не тій людині планшет Apple. Інформатор розповідав, чому «Нова Пошта» сплатила за Iphone 11 та до чого тут масковий режим.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.