Клієнт пожалівся на сервіс Monobank, у відповідь його відмовилися обслуговувати

Марія Чала

Він мимоволі зізнався, що систематично порушує умови договору обслуговування

Клієнт мав претензію до служби верифікації Monobank. Він написав, що втомився постійно проходити підтвердження особистості: хтось, хто хотів йому дошкулити, періодично повідомляє в банк, буцімто, знайшов його кредитну картку. Але виявилося, що краще б він цього не робив.

Клієнт Монобанку написав на профільному сайті, що використовує чорну кредитну карточку банку для того, аби його клієнти здійснювали на неї оплату послуг. За його словами, він має рахунок ФОП і займається підприємницькою у сфері консалтингу та послуг.  

"В якийсь момент постійно хтось почав звертатися в підтримку Монобанку, давати їм мій номер карти, і просто пишуть що знайшли мою карту, пишуть номер карти — а банк блокує. Я задовбався її розблоковувати, тримаючи її в руці, питати фото карти або ще щось, або через верифікований метод звертання", — жаліється клієнт.

Він додає, що неодавно його рахунки взагалі заблокували. В коментарях до допису припустили, що його послуги не сподобались котромусь з клієнтів і той в такий спосіб вирішив помститися підприємцеві.

Припускаємо, неприємним сюрпризом для клієнта став допис Монобанку, у якому повідомили, що прийнято рішення про припинення обслуговування його рахунку. Точну причину не повідомили через політику банку.

У коментарях припустили, що скаржник займався діяльністю, яка була незаконною, або здалася банку підозрілою. Банк не буде намагатись розкрити склад злочину (якщо він взагалі є), на відміну від поліції чи податкової. Він просто аналізує поведінку клієнта, суми та частоту переказів і робить висновки. І у випадку підозри, що клієнт займається чимось що на межі чи за межею закону, банк просто закриває рахунок. В іншому разі у банку можуть виникнути серйозні проблеми з правоохоронними органами. 

Ймовірно причиною стало те, що клієнт, по суті зізнався, у порушенні правил угоди з банком, адже використовував кредитну картку для своєї підприємницької діяльності. Про це він чітко написав у відгуку.

У пункті 4.2.12. "Умов і правил обслуговування фізичних осіб в ПАТ "УНІВЕРСАЛ БАНК" при наданні банківських послуг щодо карткових продуктів.(Monobank)” зазначено, що клієнт зобов’язується:

"Не використовувати поточний рахунок для здійснення підприємницької діяльності та/або зайняття незалежною професійною діяльністю".

Раніше ми писали, що у Monobank пояснили, кому відмовлять у переказі коштів. Ми також розповідали, що у Monobank зросте відсоток за зняття готівки. Крім того, українцям заборонили переказувати гроші з гривневих карток на закордонні.

Богдан Зосимчук

No ad for you