Заробітки на лайв-сервісах і падіння показників «преміальних» ігор: фінансовий звіт Electronic Arts

Читать на русском

Останній фіскальний рік став досить успішним для компанії

Читать на русском
Заробітки на лайв-сервісах і падіння показників «преміальних» ігор: фінансовий звіт Electronic Arts

Останній фіскальний рік став досить успішним для компанії

Electronic Arts поділилася своїм фінансовим звітом за минулий фіскальний рік, який підійшов до кінця 31 березня.

Інформацію можна знайти на офіційному сайті EA, — передає Інформатор.

Компанія отримала чималий прибуток завдяки лайв-сервісам, а ось із «преміальними» іграми компанії ситуація не така райдужна. Розглянемо звіт по головних пунктах.

  • За весь фіскальний рік компанія заробила 6,1 млрд доларів. Це на 15% більше, ніж в минулому фіскальному році. Навіть прогнозувалося спочатку на 600 млн доларів менше.
  • 74% з цієї суми принесли саме лайв-сервіси. До них відноситься, наприклад, Apex Legends. Також в цей відсоток входить продаж доповнень для ігор. Решта 26% складають «преміальні» гри компанії. Це на 10% нижче, ніж минулого року.
  • Electronic Arts сподівається на те, що в цьому фіскальному році вдасться заробити 6,8 млрд доларів.
  • 62% всіх продажів на консолях доводиться на цифровий формат. До цього цей відсоток становив 49%.
  • За цей період компанія нарахувала збільшення аудиторії на 42 млн геймерів. Саме по іграх розписувати не стали.
  • Кількість користувачів у FIFA 21 склала 25 млн осіб.
  • Apex Legends набрала понад 100 млн геймерів. За останній квартал виторг з гри за весь час досягла одного мільярда доларів.
  • В останньому кварталі Apex Legends також змогла показати кращий добовий результат, тижневий, місячний і навіть кращі показники по залученню гравців у внутрішньоігровий-івент. Фактично, загальні показники тайтла стали майже у два рази кращими за останній фіскальний рік, ніж роком раніше.
  • The Sims 4 набрала вже 36 млн геймерів. Кількість користувачів у грі росте вже шість років поспіль.
  • За даними Electronic Arts, франшиза Need for Speed залишається на важливому місці в портфоліо компанії.

Нагадаємо, що ми також розповідали про презентацію від компанії під назвою EA Play Live 2021. Electronic Arts назвала офіційну дату проведення заходу.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.