Як працюють супермаркети АТБ в "червоних" зонах карантину в Україні

Марія Чала

Вакцинація активно набирає обертів і важливу роль в цьому відіграє соціально орієнтований бізнес

Епідеміологічна ситуація в Україні залишає бажати кращого - з 18 жовтня ще чотири регіони прийняли правила "червоної" зони і змушені слідувати жорстким обмеженням. Такий стан речей змусив мешканців як мінімум цих областей переглянути своє ставлення до вакцинації проти COVID-19 і нарешті записатися на щеплення.

В Україні вакцинація активно набирає обертів і важливу роль у цьому відіграє соціально орієнтований бізнес. Особливо той, якому вже багато років довіряють мільйони українців, — повідомляє Інформатор. Яскравий приклад - політика корпорації АТБ: понад 80% співробітників компанії вакциновані, як і понад 85% працівників торгової мережі АТБ-Маркет. Їхня загальна чисельність складає 59 тисяч осіб. Це серйозний внесок у боротьбу з коронавірусною пандемією, чергову хвилю якої ми спостерігаємо зараз, у жовтні.

Більш того, супермаркети АТБ стали першими в країні, де з перших днів пандемії були дотримані всі карантинні вимоги: обробка приміщень, поверхонь і торгового устаткування дезрозчинами, носіння захисних масок персоналом магазинів і відвідувачами, постійне використання рукавичок, щитків і т.п. Просторі торгові зали мережі АТБ і сучасна вентиляція приміщень дозволяють максимально знизити ризики зараження. Торгове обладнання та місця, які часто торкаються руками, - візки, кошики, сенсорні панелі, ваги, вітрини, — регулярно обробляються дезінфікуючими розчинами. На входах і виходах у кожен супермаркет стоїть засіб для санобробки рук. Компанія чітко виконувала і виконує всі вимоги карантину, що дозволяє їм працювати безперебійно. Таким чином, жорсткість правил карантину та вхід деяких областей до "червоної" ніяк не позначиться на роботі магазинів торгової мережі АТБ-Маркет.

Завдяки такому підходу до ведення бізнесу і відношенню як до своїх співробітників, так і до покупців, корпорація "АТБ" - протягом багатьох років залишається лідером і драйвером української роздрібної торгівлі. Магазини флагманського підприємства Корпорації — торгової мережі АТБ-Маркет сьогодні присутні у всіх 24-х областях України. Постійними клієнтами 1262-х супермаркетів стали вже понад чотири мільйони громадян і ці цифри стрімко ростуть. Понад чверть століття слідуючи стратегії динамічного розвитку компанія щорічно відкриває близько сотні нових комфортних магазинів, створює 4-5 тисяч нових робочих місць. Щоби безперебійно забезпечувати гарантовано свіжими продуктами мільйони українців, на підприємствах корпорації працюють вже понад 70 тисяч осіб.

Партнерський матеріал

No ad for you