Витрати політиків на рекламу: з початку року кандидати витратили понад 150 млн грн у Facebook

Владлена Мачульська

Дані, які проаналізували, включають витрати до 25 жовтня

Під час місцевих виборів 2020 кандидати витратили рекордні суми на просування у соціальних мережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася з початку року, а в жовтні у порівнянні з вереснем, зросла втричі.

Про це повідомляє рух «ЧЕСНО»,- передає Інформатор

.

«Загальна сума витрат всіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, з початку року склала понад 6,6 млн доларів.Рекламу поширювали на 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram», - йдеться у повідомленні.

Сторінки, які платили за політичну рекламу за і проти партій / кандидатів, вклали у поширення повідомлень щонайменше 5,7 млн доларів.

Найбільше на рекламу витратили «Слуга народу» і «За майбутнє».

Нагадаємо, українські політики до завершення реєстрації кандидатами на місцевих виборах у ЦВК витратили на рекламу у Facebook більше 2,5 мільйонів доларів.

No ad for you