У роботі "Приват24" стався масштабний збій: що про це відомо

Ярослав Коджушко

Користувачі, зокрема, не могли користуватися грошима

У мобільному застосунку ПриватБанку, який має назву "Приват24", стався масштабний збій. На це почали скаржитися користувачі у середу, 11 жовтня, близько 17:00. У самому банку теж підтвердили проблеми у роботі сервісів.

Про це розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга у коментарі виданню Oboz.ua. Наразі проблему вже вдалося усунути.

"Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть пізніше", - такий коментар бачили клієнти, коли хотіли виконати будь-яку операцію у застосунку.

Зокрема, клієнти поскаржилися, що не можуть користуватися своїми грошима. Ба більше, деякі з них не могли навіть зайти у свій акаунт та перевірити рахунки.

За словами Серги, у системі фінустанови дійсно стався збій. Втім, він виявився короткочасним. Станом на 17:25, за його словами, всі проблеми в роботі "Приват24" усунули. Водночас українці все ще продовжують скаржитися у соцмережах на перебої. 

Збої у роботі "Приват24"

Попередній масштабний збій у ПриватБанку стався 30 вересня. Тоді користувачі скаржилися на масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах. 

На це реагував навіть засновник Монобанку Олег Гороховський. Він бажав "колегам скоріше піднятися", а вже за кілька хвилин повідомив, що Приват "ожив". 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you