Сайт МОН запустив спеціального чатбота для допомоги вступникам

Читать на русском

З його допомогою можна отримати відповіді на важливі питання

Читать на русском
Сайт МОН запустив спеціального чатбота для допомоги вступникам

З його допомогою можна отримати відповіді на важливі питання

Нововведення направлені на те, аби спростити вступникам процес вступу. 

Про це повідомили на офіційному сайті МОН, – передає Інформатор.

З 18 липня на офіційному сайті МОН майбутні вступники тепер можуть використати нового чатбота для того, аби отримати відповіді на запитання, що стосуються вступу до закладів фахової предвищої чи вищої освіти. Розробили бота разом з Урядовим контактним центром. 

Вам потрібно лише натиснути кнопку «Поставити запитання, яку можна знайти в правому нижньому куті сайту. Це дозволить також розпочати спілкування з консультантами. Ними є фахівці в різних сферах, що оперативно відповідають на питання. Через сервіс ви можете отримати консультацію в період з понеділка по четвер (з 09:00 до 17:00), та у п’ятницю (з 09:00 до 16:00). 

Окремо в МОН зазначають, що при налаштуванні автоматичного перекладу вмісту сторінок з української мови на будь-яку іншу, чатбот також буде відображатися з перекладом. Аби бачити чат оригінальною мовою, потрібно вимкнути автоматичний переклад у налаштуванні браузера. 

Нагадаємо, що українці з туберкульозом можуть отримати безкоштовну медичну допомогу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.