Київстар підтвердив нові проблеми зі зв'язком та пояснив, що відбувається

Ліна Кіндратюк

В Київстарі кажуть, що мережу повністю не стабілізували, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі

В компанії Київстар відреагували на нові проблеми зі зв'язком, на які з самого ранку скаржилися абоненти. Мобільний оператор підтвердив технічні проблеми, над їх усуненням вже працюють спеціалісти. Збої зафіксували тільки в користувачів на заході та півдні країни.

Про це Київстар повідомив на своїй сторінці у фейсбуці. Компанія зазначила, що мережа наразі перебуває на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг.

"Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв'язком і роботою мобільного застосунку "Мій Київстар". Перепрошуємо за незручності", - йдеться в повідомленні.

Спеціалісти компанії вже працюють над відновленням сервісів. Технічні проблеми обіцяють усунути якомога швидше.

Також Київстар нагадав про компенсації. Найближчим часом компанія повідомить про це абонентів.

Нові проблеми з Київстаром

У середу зранку, 20 грудня, абоненти Київстару почали масово скаржитися на відсутність мобільного зв‘язку та інтернету. Неможливо також й зателефонувати, а ще не працює мобільний застосунок.

Сталося це на наступний день після того, як компанія повністю відновила роботу всіх послуг після атаки. 19 грудня Київстар, зокрема, відновив послугу SMS.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you