Жінка вирішила піти до суду, бо ДТЕК декілька місяців ігнорує її звернення щодо перевірки роботи лічильника - реакція компанії

У ДТЕК відреагували на коментар жінки

ДТЕК
ДТЕК ігнорує звернення жінки щодо перевірки роботи лічильника

Жінка хоче, щоб її лічильник нормально функціонував. Однак її звернення стосовно перевірки роботи приладу ігноруються, тому вона змушена звернутися до суду. Відповідний коментар клієнтка залишила 15 вересня під публікацією ДТЕК Київські регіональні електромережі.

За її словами, ДТЕК ігнорує її звернення щодо перевірки роботи лічильника. Вказані дії змушують її звернутися до суду. 

"Я теж хочу, щоб у мене працював лічильник, але з липня місяця всі мої звернення стосовно перевірки роботи лічильника ігноруються. Ба більше, мені приходять повідомлення, щоб я очікувала майстра на протягом певного дня. І що далі? А далі надходить радісне повідомлення, що все зроблено. І так кілька разів. Я відмовилася платити за встановлення двозонного лічильника, але ж ви маєте встановити робочий лічильник замість непрацюючого безкоштовно. Мені в черговий раз створили заявку з повідомленням, коли очікувати, минула обіцянка була ось на 15 вересня. Тепер ось на 19 вересня. Якщо заявка не буде виконана я буду змушена звернутись до суду, бо за 2 місяці компанія так і не спромоглася виконати свої обовʼязки", - розповіла жінка. 

Реакція ДТЕК 

У ДТЕК відреагували на коментар жінки. Її просять надати повну адресу для подальшої консультації. 

"Нам прикро, що так сталось. Надайте вашу повну адресу, в приватні повідомлення, для можливості в подальшій консультації і вирішення питання", - заявили у ДТЕК. 

Встановлення "розумних" лічильників 

"Розумні" лічильники - це базовий елемент сучасної технологічної мережі, що дозволяє їй самостійно адаптуватися до змін попиту і стану обладнання. Це можливо завдяки:

  • Точному обліку електроенергії. "Розумний" лічильник автоматично фіксує покази електроспоживання та самостійно передає їх ДТЕК Одеські електромережі в реальному часі. Це дає змогу отримати точну картину споживання в кожну годину не лише окремої квартири чи будинку, а й цілих мікрорайонів і вулиць.
  • Аналітиці отриманих даних. Вся інформація з лічильників агрегується й аналізується. Це дозволяє виявляти пікові періоди і оптимізувати режим роботи обладнання, складати прогноз споживання для завчасного посилення ділянок мереж.
  • Дистанційній діагностиці стану приладу. Фахівці ОСР можуть виявити технічні збої чи пошкодження без виїзду до домівки, чи підприємства. Це суттєво скорочує час реагування на проблему.
  • Інтеграції зі SCADA та іншими ІТ-системами. Дані з лічильників можуть інтегруватися з системою моніторингу та дистанційного керування об'єктами енергоінфраструктури SCADA. Так диспетчер бачить реальну картину споживання в усіх точках мережі, може автоматично локалізувати несправність і уникнути аварійного відключення (наприклад, перемкнувши на резервну лінію).

Раніше ми писали, що "розумних" лічильників на Київщині стає все більше — тільки з початку 2025 року ДТЕК встановив ще понад 14 тисяч. Нові лічильники — це не просто заміна приладів. Це частина великої системи АСКОЕ, яка дозволяє: автоматично фіксувати споживання електроенергії; передавати дані без особистої участі споживача; швидше виявляти аварії та несправності в мережі. До кінця року компанія планує замінити ще майже 16 тисяч приладів. А загалом — до 2034 року перейти повністю на "розумні" лічильники по всій області. Усе це — у рамках інвестиційної програми, яку щороку затверджує державний регулятор НКРЕКП. Впровадження АСКОЕ — це частина проєкту з модернізації енергоінфраструктури Київщини з використанням технологій Smart Grid «Мережі Майбутнього». Перевірити, чи запланована заміна у вашому будинку можна за посиланням

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити