Учні МАН придумали, як подолати наслідки пандемії COVID-19

Читать на русском

Мова йде про різні інноваційні рішення, що стосуються економіки, інфраструктури, безпеки тощо

Читать на русском
Учні МАН придумали, як подолати наслідки пандемії COVID-19

Мова йде про різні інноваційні рішення, що стосуються економіки, інфраструктури, безпеки тощо

Учні Малої академії наук придумали, як подолати наслідки пандемії коронавірусу. Свої інновації вони представили на виставці технологій у Малайзії «Malaysia Technology Expo 2021 Special Edition — COVID-19 International Innovation Awards II».

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресслужбу Малої академії наук.

«Пандемія COVID-19 сколихнула весь світ, забрала понад два мільйони життів і завдала величезного удару по економіках країн. Долати ці наслідки всі ми будемо ще дуже довго й тут аж ніяк без допомоги науки. І мова йде не тільки про створення ліків проти коронавірусу або удосконалення вакцин, а й про різні інноваційні рішення, що стосуються економіки, інфраструктури, безпеки тощо. У Малій академії наук ми завжди вчимо наших учнів оперативно реагувати на виклики часу і проблеми, які підкидає нам життя», — розповів Оксен Лісовий, директор МАН.

За свої розробки учні МАН отримали 11 нагород.Розробки, які придумали учні МАН, щоби швидше подолати наслідки пандемії COVID-19:
 

  • Платон Большаков розробив проєкт з роботизації процесів дезінфекції місць масового скупчення людей. Такий спосіб є більш економічним і безпечним, оскільки захищає персонал від потенційного зараження. Хлопець отримав золото;
  • Поліна Дем’янова створила екран, який захищає очі й займає мінімум місця. Дівчина отримала за це золото і спеціальний приз;
  • Адам Трач досліджував теоретичну можливість з’єднань класу N-ацилетаноламінів зв’язуватися з Е-протеїном коронавірусу SARS-CoV–2 в якості його інгібітора. Це, своєю чергою, впливає на вірулентність віріона й патогенез COVID-19 і його наслідки для організму. Він також отримав золото;
  • Аліна Вороніна розробила систему безконтактного управління ліфтом. До речі, її вже впровадили в одній із київських багатоповерхівок. Учениця отримала за це срібну медаль;
  • Тетяна Перегінець розробила додаток, який допомагає дотримуватися соціальну дистанцію MapIT: за допомогою штучного інтелекту він прокладає шлях так, щоби на ньому було зіткнення з мінімальною кількістю людей. Їй дісталося срібло;
  • Кремень Тарас створив пристрій, який виконує тренерську роботу з контролю за режимом тренувань. Хлопець також отримав срібло;
  • Олег Леончук і Катерина Заремба створили прилад для автоматичного сортування відходів Rubbish Way. Вони отримали бронзову медаль;
  • Марія Логвиненко досліджувала особливості формування психологічної стійкості дітей дошкільного віку в умовах пандемії. Її нагорода — бронза;
  • Артур Шубенко й Олена Коваленко розробили платформу під назвою UniTeer, що об’єднує волонтерів UniTeer і відкриває можливість поширювати covid free події і швидко знаходити волонтерів онлайн. Вони також отримали бронзову медаль;
  • Микола Акулов досліджував фізичні явища в електротехніці й математичних графів. Хлопець отримав спеціальний приз.

Учні МАН придумали, як подолати наслідки пандемії COVID-19 1

Учні МАН придумали, як подолати наслідки пандемії COVID-19 2

Нагадаємо, у світі через пандемію COVID-19 щодня використовують 7 мільярдів масок. Їх поширення в природі дуже серйозно впливає на біологічні види й місця існування.

Також Інформатор писав, які країни будуть доступні для українців після введення COVID-паспортів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.