Розробники Mass Effect в деталях розповіли, чим ремастер трилогії буде відрізнятися від оригіналів

Максим Голуб

Змін багато, але атмосфера ігор залишилася колишньою

Розробники Mass Effect розповіли всі подробиці про зміни, які вони впровадили в процесі розробки перевидання трилогії під назвою Legendary Edition.

Матеріал про це вони опублікували на офіційному сайті гри, - передає Інформатор.

Саме в цьому матеріалі співробітники BioWare зосередилися саме на механіці і геймплеї. Пізніше вони обіцяють розповісти і про зміни в графіку.

Що стосується поточної теми, то автори хотіли як мінімум трохи підправити бойову систему першої частини трилогії, зробивши її ближче до продовжень серії. Управління повинно було стати більш комфортним, у зброї підвищитися точність, а деякі здібності трохи змінили, щоб поліпшити баланс. Наскільки добре це буде працювати - побачимо після виходу Legendary Edition.

Загальні модернізації:

  • Замість трьох різних ігор буде один загальний клієнт. Збереження для кожної частини все одно будуть зберігатися на пристрої окремо.
  • Редактор персонажів також поліпшили, а зовнішність жіночої версії Шепарда взята з третьої частини. Геймери зможуть також обрати і оригінальний образ з першої гри.
  • Предмети і зброю з різних доповнень не видадуть вам на старті. Їх потрібно буде шукати по світу або купувати у торговців.
  • Звук у всіх трьох частинах став якіснішим.
  • Трилогія матиме загальну систему досягнень.
  • Ігри отримають підтримку геймпадів і дисплеїв 21: 9 на PC.

Бойова система Mass Effect 1

  • Шепард навчився бігати поза боєм.
  • Автоматичні рукопашні атаки залишилися в минулому, і тепер вони прив'язані до конкретних клавіш.
  • Зброя стала точнішою завдяки поліпшенню камери при прицілюванні. Крім цього видалили «коливання» прицілів у снайперських гвинтівок.
  • Противники, які мають голову (є юніти і без неї), тепер отримують збільшену шкоди у разі попадання в неї.
  • Модифікації боєприпасів тепер будуть і далі випадати з ворогів навіть якщо рівень вашого персонажа значно перевищує їх лвл.
  • Персонажі будь-якого класу можуть взяти будь-яку зброю, і не отримати за це «штраф» до характеристик або втрат.
  • Зброя стала остигати швидше.
  • Час між використанням аптечок зменшено.
  • Предмети в інвентарі тепер можна позначати як «сміття» і переробляти їх в омні-гель.

Покращення геймплея

  • Тепер в перший частини трилогії можна управляти членами загону окремо, як і в інших іграх.
  • Систему укриттів переробили: входити і виходити з них стало простіше, а до деяких локацій додали місця, де можна сховатися.
  • У другій частині серії будуть частіше падати боєприпаси.
  • Отримання досвіду в перший частини стало більш збалансованим, і тепер немає обмеження на рівень при першому проходженні.

Транспорт «Мако»

  • Керувати ним стало простіше: тепер він більше «важкий» і менше ковзає.
  • Управління камерою стало простішим.
  • Щити тепер перезаряджаються швидше.
  • З'явилися додаткові двигуни для прискорення, які використовуються для підйому на круті скелі.
  • Якщо герой заліз всередину «Мако», то він отримує досвід з супротивників в повному обсязі.
  • Лава тепер завдає хоч і великих втрат, але поступових, а не вбиває вас при найменшому торканні.

Система Galaxy at War

Це опциональная система з Mass Effect 3, яка відстежує, чи готовий герой битися зі Жнецями. Вона тепер впроваджується у всій трилогії. Хід фінального бою безпосередньо залежить від прийнятих рішень в процесі проходження всіх трьох частин, а також кількості виконаних побічних завдань. Розробники пропонують проходити всю серію з самого початку, і переносити збереження з однієї до іншої.

Автори гри заявляють, що повністю підготуватися до бою в Legendary Edition буде складніше, ніж в доповненні Extended Cut для третьої частини. До слова, мультиплеер і функції мобільного додатку Datapad більше не будуть впливати на Galaxy at War.

Вихід Mass Effect Legendary Edition запланований на 14 травня. Гра вийде на PC, PS4 і Xbox One. Окремі версії для консолей нового покоління випускати поки ніхто не планує.

Нагадаємо, що вже скоро починаються відразу два тестування майбутніх ігор. Вже завтра кожен бажаючий зможе взяти участь в відкритому бета-тесті Resident Evil Re:Verse.Відразу на наступний день стартує альфа-тест перевидання Diablo 2,але на нього потрапити вже не так просто, і тут потрібна вдача.

No ad for you