Представник армії США про Афганістан: "Ця війна стала для нас стратегічним провалом"

Читать на русском

Військові США були присутні в Афганістані майже 20 років

Читать на русском
Представник армії США про Афганістан: "Ця війна стала для нас стратегічним провалом"

Військові США були присутні в Афганістані майже 20 років

Глава Об'єднаного комітету начальників штабів ВС США Марк Міллі заявив, що його країна програла війну в Афганістані. За його словами, це стало стратегічним провалом США. 

Про це він заявив перед комітетом Палати представників США з питань збройних сил, передає Інформатор з посиланням на Аrynews .

Міллі сказав, що це сукупний ефект багатьох стратегічних рішень минулого, які не закінчилася так, як бажали США.

"Ця війна стала для нас стратегічним провалом. Але ми її програли не в останні 20 днів і навіть не в останні 20 місяців. Тому щоразу, коли відбувається подібний інцидент, існує безліч факторів, і ми повинні це з'ясувати. Нам належить винести багато уроків", - зазначив представник армії США.

Він констатував, що США в Афганістані вдалося розправитися з терористичним угрупуванням "Аль-Каїда", але перешкодити приходу там до влади талібів не вийшло. 

 Нагадаємо, у серпні США завершили виведення своїх військ з Афганістану . Американський військовий контингент був присутній в країні 20 років. 

Військова місія США в Афганістані тривала 19 років і майже 11 місяців. Американські війська прийшли в країну для боротьби з «Аль-Каїдою», яка влаштувала теракти 11 вересня 2001 року в Нью-Йорку і Вашингтоні. Це була найдовша війна в історії США. В ній загинули більше 2400 американських військовослужбовців. Ще понад 20 тисяч отримали поранення. Вартість цієї місії для США оцінюється від одного до більш ніж двох трильйонів доларів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.