Ощадбанк похвалився нагородою та наразився на критику
Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі
Ощадбанк визнали найкращим у номінаціях "Комунікація в соцмережах" та "Проєкт B2G". Однак у коментарях фінустанову розкритикували. Там вже відреагували на негатив.
Як йдеться у повідомленні Ощадбанку, минулого тижня визначили переможців конкурсу PR-кейсів від MMR - Marketing Media Review. Було багато цікавих кейсів від потужних українських компаній, які долучились до участі.
"Радості немає меж, адже Ощадбанк здобув нагороди за всіма номінаціями, в яких брав участь", - наголосили у фінустанові.
- Моя найбільша банківська спільнота України перемогла в номінації "Комунікація в соцмережах". На сторінці в Instagram — життя банку в різних містах країни, у Facebook — найактивніше ком'юніті та інтегрований AI, а ще трендовий ТікТок.
- Мій банк презентував найкращу практику взаємодії бізнесу з державою "Проєкт B2G". Завдяки комунікаційній складовій програми "Територія розвитку" залучають бізнеси до спільних з місцевою владою програм фінансової підтримки підприємців, а також поширюють проєкт на нові регіони.
Зазначається, що оцінка проводилась всебічно: шляхом відкритого голосування та аналізу кейсів від експертного журі. Це означає, що переможці обирались як професіоналами PR-сфери, так і за допомогою всіх охочих.
Критика Ощадбанку
У коментарі один з користувачів радить Ощадбанку порахувати кількість реакцій на їхні пости при 300 тисячі підписників. На відключений чат на сторінці, швидкість реакції модераторів на тегання сторінки, точніше її відсутність.
"От розсмішили - переможці "Комунікація в соцмережах", - вказав користувач.
В Ощадбанку вказали, що їхній співробітник надав користувачу відповідь і на його особистій сторінці та під публікацією нижче. Крім того, з запуском нового додатку рівень захисту абсолютно не впав.
"Як і раніше, якщо клієнт дотримується базових правил користування фінансовими сервісами, ніхто і ніяк не зможе отримати доступ до його коштів. Зазначимо також, що у своїх комунікаціях у соціальних мережах компанії використовують різні моделі. Ми ж, протягом багатьох років, використовуємо модель відповідей з особистих сторінок", - заявили в Ощадбанку.
Інша користувачка говорить про два місяці відвідувань банку. Проблема не вирішена.
"Знову не працює якась програма. Про клієнта забувають, хоч говорять, що зателефонують. Реклама класна. Але надання послуг", - акцентувала користувачка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.