Нова пошта доставила клієнту розбитий генератор та погодилась відшкодувати 200 гривень: деталі історії

Информатор Украина

Чоловік у ситуації не винен, але юридично довести чиюсь провину тепер буде важко

Українець замовив генератор та очікував, що вже скоро стане власником новенького джерела електроенергії. Натомість він отримав розбитий прилад у розірваному пакуванні, а сервіс доставки запропонував йому компенсацію у розмірі 200 гривень. Інформатор розповідає деталі історії. 

Що сталось? 

Клієнт розповів, що замовив на Amazon генератор вартістю 588 євро. Перевізники забрали його та відправили чоловіку через відділення Нової пошти у Чернівцях. За словами Олексія, на той момент посилка була цілою та без пошкоджень. 

До клієнта посилка приїхала у геть іншому вигляді — генератор був пошкоджений, розбитий навіть захисний пінопласт у коробці, а саме пакування було мокрим та порваним. Проблема ще й у тому, що відправник вказав, що посилка — це "одяг" та встановив неправдиву оціночну вартість. Олексій склав претензію, але на справедливу компенсацію не очікує. 

Що сказали у компанії? 

Представники Нової пошти відповіли клієнту у коментарях. Спочатку вони пообіцяли розібратись в ситуації, а згодом надали відповідь: 

"Колеги з профільного відділу детально розглянули ситуацію та повідомили, що Вам погоджено компенсацію коштів у розмірі оголошеної вартості товару. Оскільки вантаж задекларовано, як одяг з оголошеною вартістю 200 грн. Для проведення виплати, надішліть, будь ласка, фото Вашого ІНП нам у приватні повідомлення", — написали з акаунту компанії. 

Таким чином, через помилку відправника та неуважність працівників відділення клієнт отримає тільки 200 гривень за зіпсовану посилку вартістю майже 600 євро. 

No ad for you