Компаніям заборонять використовувати особисті дані користувачів для реклами: Європарламент схвалив законопроект
Технологічні компанії не зможуть відстежувати користувачів, які цього не дозволять самі
Весь законопроект спрямований на обмеження агресивної реклами в інтернеті.
Про це повідомляє The Verge, – передає Інформатор.
Законопроект Європейський парламент затвердив більшістю голосів (530 на 78). Поправки, прийняті в рамках акту про цифрові послуги (DSA), спрямовані на те, щоб заборонити великим компаніям, на кшталт Meta, Google, Amazon і т.д., користуватися особистими даними користувачів (наприклад, вік або національність) для показу реклами, що таргетує. .
Автори законопроекту припускають, що алгоритми отримання та використання таких даних стануть прозорішими. Більше того, користувачі зможуть відмовитись від відстеження таких даних, і навіть вимагати компенсацію у разі, якщо використання подібних даних продовжиться.
Нові заходи планують набути чинності у 2023-му році. 31 січня розпочнеться погодження з Єврокомісією та країнами-учасницями ЄС. Компанії, які порушать нові правила, отримають штраф у розмірі 6% глобальної виручки.
Крім того, депутати підтримали ініціативу про заборону таргетованої реклами для неповнолітніх та «темних патернів» — механізмів, які крадькома збирають інформацію про користувачів. Остання практика раніше була виявлена в iOS, де цим займалися деякі ігри, таємно ідентифікуючи власників iPhone, ігноруючи правила Apple.
Нагадаємо, що Google розробляє власну гарнітуру доповненої реальності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.