Клієнт ПриватБанку скаржиться на кражу 16600 грн з картки: що кажуть у банку
Банк вважає, що вкрасти кошти шляхом підбору CVV неможливо
На сайті відгуків про роботу банків, клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що 29 грудня з його картки вкрали гроші. Представник ПриватБанку пообіцяв оскаржити платіж за правилами платіжної системи.
“29 грудня з моєї картки ПриватБанку були вкрадені гроші (як я взнав пізніше через підбір CVV). Жодного повідомлення в додатку Приват24 і на мобільний номер не отримав. Випадкого зранку зайшов в приват і побачив, що гроші витрачені на платежі, яких я не здійснював. Платежі на суму 10200 і 6400 грн відповідно. Наскільки я знаю, інтернет платежі на суму більше 6000 грн вимагають авторизації!”, - написав користувач Роман Дзвін.
Представник ПриватБанку відповів наступне: “Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення оплат без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Після невдалої спроби оплати з невірним введенням CVV-коду вам було відправлено лист на електронну пошту, яку ви зазначали в банку. Ми будемо оскаржувати платежі за правилами платіжної системи та повідомимо вас за результатом опрацювання заявок на повернення коштів”.
Раніше Інформатор повідомляв, що робити, якщо ПриватБанк заблокував рахунок людині за кордоном.