Клієнт ПриватБанку скаржиться на кражу 16600 грн з картки: що кажуть у банку

Ольга Палій

Банк вважає, що вкрасти кошти шляхом підбору CVV неможливо

На сайті відгуків про роботу банків, клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що 29 грудня з його картки вкрали гроші. Представник ПриватБанку пообіцяв оскаржити платіж за правилами платіжної системи.

“29 грудня з моєї картки ПриватБанку були вкрадені гроші (як я взнав пізніше через підбір CVV). Жодного повідомлення в додатку Приват24 і на мобільний номер не отримав. Випадкого зранку зайшов в приват і побачив, що гроші витрачені на платежі, яких я не здійснював. Платежі на суму 10200 і 6400 грн відповідно. Наскільки я знаю, інтернет платежі на суму більше 6000 грн вимагають авторизації!”, - написав користувач Роман Дзвін.

Представник ПриватБанку відповів наступне: “Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення оплат без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Після невдалої спроби оплати з невірним введенням CVV-коду вам було відправлено лист на електронну пошту, яку ви зазначали в банку. Ми будемо оскаржувати платежі за правилами платіжної системи та повідомимо вас за результатом опрацювання заявок на повернення коштів”.

Раніше Інформатор повідомляв, що робити, якщо ПриватБанк заблокував рахунок людині за кордоном.

No ad for you