Київстар відновив більшу частину своєї мобільної мережі після атаки 23 листопада

Христина Лях

Фахівці компанії працюють над тим, щоб зв'язок був і там, де немає світла

Станом на вечір 25 листопада фахівці мобільного оператора Київстар відновили близько 70% мобільної мережі. Окрім того, фахівці компанії встановлюють генератори на випадок повторних відключень та щоб забезпечити зв'язком ті райони, де немає електропостачання. 

"Ще один доказ, що наші фахівці — титани. Завдяки їм уже працює майже 70% мобільної мережі", — повідомили на сторінці компанії у Twitter. 

При цьому, частина користувачів все ще може відчувати проблеми зі зв'язком. У Київстар пояснили, що причиною може бути відсутність електроенергії в місці, де знаходиться обладнання:

"Мережа побудована так, що кабель проходить через кілька будинків. Тому іноді причиною відсутності сервісів є відключення електропостачання не за вашою адресою, а там, де розташоване обладнання".

Як приєднатись до національного роумінгу, якщо ваш оператор не працює 

Послуга дозволяє перемикатись між мобільними операторами без зміни сім-картки чи тарифу. Таким чином ваші шанси додзвонитись абоненту збільшуються, адже якщо є проблема в одного оператора, інший допоможе. Поради щодо користування національним роумінгом дали в Мінцифри. Перш за все, слід вимкнути автовибір мережі:

  • на Android: перейдіть в «Налаштування», далі – «Мобільна мережа» (чи «Підключення») і «Оператор»
  • на iOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – «Вибір мережі».

Після цього слід обрати доступну мережу: Vodafone, Kyivstar чи Lifecell. Якщо зв’язок не з’явився або під'єднатися не вдалось, слід спробувати ще раз або обрати іншу мережу.

No ad for you