Клієнт поскаржився, що Monobank заблокував картки всій родині: що сталося

Информатор Украина

Чоловік не ознайомився як слід з умовами користування рахунком

Клієнт мобільного банку Monobank поскаржився на те, що сервіс заблокував його картку, а також картки всієї його родини. Відповідний відгук з'явився 9 грудня на сайті Мінфін. Як пише чоловік, він заходив з одного пристрою в акаунти декількох користувачів, в результаті всі рахунки були заблоковані. 

За словами клієнта, він заходив з одного смартфона у свій профіль, а також в акаунти дружини, доньки та батька, щоб перевірити баланс. Через таку активність банк заблокував всі перелічені рахунки. 

Під постом представники банку залишили відповідь:

"Розуміємо, що ви мали інші очікування. Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank. Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку". 

Читайте умови користування

Насправді в описаній ситуації клієнт порушив угоду, яку підписував з банком під час відкриття рахунку. В умовах користування зазначається, що банк відмовиться у відкритті рахунка та обслуговуванні у таких випадках: 

  • коли здійснення ідентифікації або верифікації клієнта є неможливим
  • якщо у Банка виникає сумнів стосовно того, що клієнт виступає від власного імені;
  • у разі встановлення факту подання клієнтом недостовірної інформації або подання
    інформації з метою введення в оману;
  • встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.

Також в угоді йдеться про те, що клієнт зобов'язується не передавати картку та фінансовий номер телефону третім особам. 

Неуважність при відкритті рахунку може дорого обійтись, тому рекомендуємо ретельно вивчити умови користування перед тим, як почати співпрацю з компанією. 

Як зайти в додаток Mono з іншого телефону, щоб вас не заблокували

Для цього буде потрібно прив’язати до пластикової чи віртуальної карти Монобанк інший номер телефону, зробити це можна наступними способами:

  • звернутися в службу підтримки Монобанк;
  • відправити відповідний запит в онлайн-підтримку через офіційні месенджери Viber, Telegram в соціальній мережі FaceBook;
  • відвідати будь-яке відділення Universal Bank, де представник банку допоможе змінити персональні дані, вказані при реєстрації.

Увійти в Монобанк відразу на 2 телефонах неможливо. Це вимушений захід безпеки. Єдине рішення – відкрити онлайн-банкінг на комп’ютері, попередньо підключивши до нього телефон. Ще один спосіб – використовувати емулятор смартфона, встановивши його на комп’ютер.

No ad for you