Facebook та Instagram більше не будуть таргетувати рекламу на основі політичних та релігійних переконань
Компанія прийшла до такого рішення після багатьох скандалів
Компанія Meta, якій належать соціальні мережі Facebook та Instagram, раптово змінила правила таргетування реклами. Тепер компанія заборонить рекламодавцям використовувати докладні параметри таргетингу реклами, які показують рекламу на основі раси чи етнічної приналежності, релігійних поглядів, політичних переконань, сексуальної орієнтації, здоров'я багатьох інших.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на блог Meta for Business.
Meta підкреслює, що докладні варіанти таргетингу насправді не ґрунтуються на ваших фізичних характеристиках чи особистому виборі. Скоріше це те, що, на думку рекламодавців, може вас зацікавити, виходячи з вашої активності в соцмережі. Однак, докладний таргетинг може бути шкідливим. Агресивна реклама може бути дискримінаційною, посилювати залежність, негативно впливати на поведінку і навіть викликати психічні розлади.
«Ми чули від експертів побоювання, що такі варіанти таргетингу можуть бути використані таким чином, щоб викликати негативні емоції в людей із деяких груп», - пише у своєму повідомленні Грем Мадд, віце-президент Meta з маркетингу та реклами.
Компанія прийшла до такого рішення через багато скандалів, після яких Facebook доводилося видаляти спірні категорії таргетингу. Раніше рекламодавці могли таргетувати рекламу на антисемітські та псевдонаукові (заперечення існування COVID-19 та інші теорії змови) категорії користувачів. Тільки після скандалу з Cambridge Analytica Facebook заборонила використання сторонніх даних для таргетингу реклами у 2018 році, відключивши компанії, які продавали рекламодавцям такі дані, як історія покупок користувачів.
Причина цієї зміни може мати якесь відношення до захисту психічного здоров'я, але якщо ми подивимося на ширшу картину, Мета, ймовірно, готується до нових правил ЄС, які забороняють рекламовану рекламу. Глобальна рекламна система Meta не може ефективно відфільтровувати певні області, тому їй доведеться відключити детальні групи націлювання по всьому світу.
У третьому кварталі 2021 року загальний прибуток від реклами Facebook становив $28,2 мільярда. Зміна набуде чинності у Facebook, Instagram та Messenger 19 січня 2022 року. Однак це, як і раніше, не завадить Meta таргетувати рекламу на основі віку, статі та розташування користувача. Це убезпечить лише від попадання в особливу рекламну групу на основі вашої поведінки в Інтернеті.
Раніше ми повідомляли, що компанія Facebook змінила свою назву на Meta. Також писали про те, що Facebook більше не використовуватиме систему розпізнавання облич на фотографіях та відео.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатися на канал у Viber можна тут.