За які помилки у авіаквитках пасажирам лоукосту SkyUp тепер доведеться заплатити

Читать на русском

Якщо помилки не виправити, авіакомпанія може відмовити в посадці до літаку

Читать на русском

Якщо помилки не виправити, авіакомпанія може відмовити в посадці до літаку

В авіакомпанії SkyUp з'явилися нові правила щодо того, хто платить за помилку у квитку - пасажир або компанія. У деяких випадках помилку вам виправлять безкоштовно, в інших - за її виправлення доведеться заплатити.

Про це повідомляє Інформатор з посиланням avianews.com .

Безкоштовно виправлять помилки, якщо

  • пасажири старше 65 років,
  • пасажири поміняли прізвище через зміну сімейного статусу,
  • у квитку невірно вказана стать або дата народження пасажира,
  • якщо ви помилилися в даних паспорта або вказали один паспорт, а летите по іншому, SkyUp дозволяє безкоштовно змінити номер, серію паспорта і термін його дії.

Коли доведеться заплатити

Якщо допущені 3 помилки в імені або прізвища, виправлення обійдеться у $ 45 за одного пасажира. Йдеться саме про виправлення помилок, а не заміну імені або прізвища повністю.

Для виправлення помилок у квитку необхідно звернутися до колл-центр SkyUp. До вильоту рейсу повинно залишатися більше 5 годин. Якщо помилки не виправити, авіакомпанія може відмовити в посадці до літаку на підставі авіаційних правил України, оскільки людини, яке висунуло квиток, через різницю даних не можна ідентифікувати як пасажира, зазначеного у квитку.

Раніше Інформатор повідомляв, що авіакомпанія SkyUp заявила про $ 30 млн збитків через коронавірус.

Також повідомлялося, що авіакомпанія Windrose змінила умови використання авіаційних проїзних.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.