Європейська комісія розслідує діяльність Google у сфері онлайн-реклами

Читать на русском

Є підозри, що компанія може перешкоджати конкурентам

Читать на русском
Європейська комісія розслідує діяльність Google у сфері онлайн-реклами

Є підозри, що компанія може перешкоджати конкурентам

Європейська комісія (ЄК) запустила антимонопольне розслідування відносно рекламних сервісів Google.

Про це повідомляє The Verge, — передає Інформатор.

Перевірка має показати, чи справедливо компанія вибирає власну технологію показу онлайн-реклами, тим самим шкодячи конкурентам. Також є підозри, що Google обмежує доступ до даних користувачів для інших компаній.

Сама ж Google змушена поставитися до розслідування серйозно, оскільки в цій сфері в неї одні з кращих показників прибутку. Наприклад, у 2020-му році на онлайн-рекламі компанія отримала 147 млрд доларів.

ЄК перевіряє бізнес компанії, у якому вона виступає посередником між рекламодавцями та видавцями, щоби заповнити рекламний простір. Комісія також вивчає рекламні практики Google і їхню справедливість стосовно клієнтів. Наприклад, компанія вимагає, щоби рекламодавці використовували власні менеджери реклами для показу на YouTube. Також є підозри, що пріоритет вона віддає саме власним біржам.

Під розслідування потраплять і деякі заплановані зміни в правилах Google. Наприклад, відмова від файлів cookie в Chrome і заміни на власну технологію FLOC. Сама ж компанія пообіцяла сприяти розслідуванню.

Нагадаємо, що вчора в роботі Google стався масштабний збій, який порушив роботу багатьох систем.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.