Головна
Бізнес
Економіка
16:22, 3 Серпня
Информатор UA

Интро

До жовтня в Україні триває інформаційний проект "Знай свої права: кредити". Завдяки йому можна дізнатися більше про фінансові операції та поскаржитись на дії банківських працівників. Інформатор розібрався, кому програма стане у нагоді. Ресурс дозволить дізнатися про те, як вигідно і без втрат для себе користуватися послугами різних фінансових установ. Наприклад, вам телефонує банківський працівник і пропонує оформити додаткову кредитну картку. Або не вистачає грошей до зарплатні, і ви хочете вперше в житті взяти мікрокредит. Перелік дій, які можна тут перевірити, досить вичерпний, і серед них: взяття кредитів у банках, відкриття рахунків та депозитів, навязування послуг, належне інформування про зміну тарифів, шахрайство правила оформлення та виплат мікрокредитів у фінансових установах укладання страхових договорів та виплати відшкодування від страхових компаній оренда майна на умовах лізингу взяття кредитів під заставу в ломбардах, повноваження їхніх працівників, викуп майна заснування, вступ та членство у кредитних спілках правила поведінки колекторів та захист від них захист персональних даних. Як скористатися На сторінці проекту можна знайти відеоматеріали,інформаційні постери або ретельний розбір кожної ситуації. Якщо є додаткові питання, можна звернутися до партнера проекту - системи БПД (безоплатна юридична допомога). Фінансова установа порушує ваші права? НБУ закликає звертатися до нього наступними засобами: по телефону 0 800 505 240 в чат-боті Viber або Telegram. Юридичну допомогу можна отримати також і в системі БПД. Чому це важливо Зазначається, що за 2020 рік Національний банк отримав близько 16 тисяч письмових звернень споживачів фінансових послуг. Окрім того, після повномасштабного вторгнення фінансове становище українців значно погіршилося. Про це каже в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов. "До юристів системи безоплатної правової допомоги надходить багато запитань щодо заборгованості за кредитами, яка виникла після 24 лютого 2022 року. Значна частина таких звернень від позичальників-військовослужбовців. Багатьох правових проблем можна було б уникнути, якби люди були краще обізнані про кредитні послуги банків", - зауважив фахівець. Софія Єлагіна

Як не дозволити банку порушити ваші права: програма від НБУ

Читать на русском
Як не дозволити банку порушити ваші права: програма від НБУ

Розповідаємо все про інформаційний проект "Знай свої права: кредити"

До жовтня в Україні триває інформаційний проект "Знай свої права: кредити". Завдяки йому можна дізнатися більше про фінансові операції та поскаржитись на дії банківських працівників. 

Інформатор розібрався, кому програма стане у нагоді. 

Ресурс дозволить дізнатися про те, як вигідно і без втрат для себе користуватися послугами різних фінансових установ. Наприклад, вам телефонує банківський працівник і пропонує оформити додаткову кредитну картку. Або не вистачає грошей до зарплатні, і ви хочете вперше в житті взяти мікрокредит. 

Перелік дій, які можна тут перевірити, досить вичерпний, і серед них:

  • взяття кредитів у банках, відкриття рахунків та депозитів, нав’язування послуг, належне інформування про зміну тарифів, шахрайство
  • правила оформлення та виплат мікрокредитів у фінансових установах
  • укладання страхових договорів та виплати відшкодування від страхових компаній
  • оренда майна на умовах лізингу 
  • взяття кредитів під заставу в ломбардах, повноваження їхніх працівників, викуп майна
  • заснування, вступ та членство у кредитних спілках
  • правила поведінки колекторів та захист від них
  • захист персональних даних.


Як скористатися

На сторінці проекту можна знайти відеоматеріали,інформаційні постери або ретельний розбір кожної ситуації. Якщо є додаткові питання, можна звернутися до партнера проекту - системи БПД (безоплатна юридична допомога). Фінансова установа порушує ваші права? НБУ закликає звертатися до нього наступними засобами:

  • по телефону 0 800 505 240 
  • в чат-боті Viber або Telegram.


Юридичну допомогу можна отримати також і в
системі БПД.

Чому це важливо 

Зазначається, що за 2020 рік Національний банк отримав близько 16 тисяч письмових звернень споживачів фінансових послуг. Окрім того, після повномасштабного вторгнення фінансове становище українців значно погіршилося. Про це каже  в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.

"До юристів  системи безоплатної правової допомоги надходить багато запитань щодо заборгованості за кредитами, яка виникла після 24 лютого 2022 року. Значна частина таких звернень – від позичальників-військовослужбовців. Багатьох правових проблем можна було б уникнути, якби люди були краще обізнані про кредитні послуги банків", - зауважив фахівець. 

Софія Єлагіна

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.