У Facebook з'явилися молитви

Читать на русском

Попросити помолитися поки що можуть тільки користувачі в США

Читать на русском
У Facebook з'явилися молитви

Попросити помолитися поки що можуть тільки користувачі в США

Соціальна мережа Facebook додала новий інструмент, який допоможе людям молитися. Прохання про молитву поки можуть залишити користувачі груп Facebook в США.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Reuters.

Новий інструмент для молитов Facebook запустила в травні й тестувала разом із декількома релігійними громадами в США. В одній групі Facebook жінка використовувала інструмент, щоби попросити помолитися за тітку, хвору на коронавірус. Люди відповідали на запит, натискаючи кнопку, щоби сказати: «Я помолився», і їхні імена з'являлися під записом. Інші просили помолитися за розбите серце дочки, іспит сина з водіння й розв'язання проблем зі страховою компанією. Користувачі можуть налаштувати отримання повідомлень із нагадуванням про те, що завтра вони повинні знову помолитися.

Функції "Молитви" додали в соцмережу після тривалих консультацій із релігійною спільнотою. Молитовна функція є частиною недавньої й узгодженої роботи Facebook з релігійною спільнотою, про яку він докладно розповідає ЗМІ вперше. Facebook розглядає прихожан як життєво важливе співтовариство для залучення уваги до найбільшої у світі платформи соціальних мереж. Ще у 2017 році генеральний директор Марк Цукерберг у своєму довгому маніфесті про об'єднання світу привів церкви в якості одного з прикладів, і компанія створила команду, орієнтовану на «релігійне партнерство».

Минулого місяця Facebook провела свій перший віртуальний релігійний саміт із релігійними лідерами. Під час прямої трансляції заходу на Facebook Live, коли пастори проводили службу, головна операційна директорка Шеріл Сандберг обговорювала майбутнє, у якому священики будуть залучати прихожан із допомогою інструментів віртуальної реальності й доповненої реальності. "Пандемія COVID показала, наскільки такий інструмент важливий", - заявила глава релігійного партнерства Facebook Нона Джонс, яка також є пасторкою у Флориді. Новий продукт із молитвами був запущений після того, як компанія побачила, що під час пандемії кількість людей, які просять один одного про молитви, збільшилася. Джонс підтвердила, що молитовні пости використовуються для персоналізації реклами на Facebook, як і інший контент. Ці дані можуть бути використані для того, як системи машинного навчання Facebook вирішують, яку рекламу показувати користувачам. За словами Джонс, рекламодавці не зможуть безпосередньо налаштовувати таргет реклами на основі змісту прохань про молитву.

Раніше ми повідомляли, що Zoom додав підтримку сторонніх додатків.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоби не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Заголовне фото - REUTERS / Elizabeth Culliford / Illustration

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.