Трейлер картини «Людина-павук: Немає шляху додому» став новим рекордсменом за переглядами за 24 години

Читать на русском

До нього перше місце займав трейлер фільму «Месники: Фінал»

Читать на русском
Трейлер картини «Людина-павук: Немає шляху додому» став новим рекордсменом за переглядами за 24 години

До нього перше місце займав трейлер фільму «Месники: Фінал»

Тизер-трейлер майбутнього «Людини-павука: Немає шляху додому» побив рекорд за кількістю добових переглядів у всьому світі.

Про це повідомляє Deadline,- передає Інформатор .

Лише за 24 години після виходу трейлеру картини «Людина-павук: Немає шляху додому» отримав 355,5 млн переглядів в соціальних мережах і на YouTube. Це стало новим рекордом за добовими результатами пошуку. Минулий рекорд належав трейлеру фільму «Месники: Фінал». У грудні 2018 го року за добу його переглянули 289 млн разів. Перед ним перше місце тримала «Війна Нескінченності», трейлер якої за 24 години встигли подивитися 230 млн разів. 

 

 

До слова, трейлер попередньої частині «Людини-павука» таким успіхом похвалитися не міг. Його за добу подивилися тільки 145 млн разів. Хоча, сам фільм став найкасовішим в історії Sony Pictures, зібравши понад 1,1 млрд доларів. 

Що до «Немає шляху додому», то трейлер картини став ще й найбільш обговорюваним в соціальних мережах. За 24 години він отримав 4,5 млн згадок. 

Сюжет картини розповість про те, як Пітер Паркер вирішує попросити Доктора Стренджа про допомогу, щоб всі люди нарешті забули, що він - Людина-павук. Звичайно ж, все йде не за планом, і Мультивсесвіт вносить свої корективи, додаючи Павучку (або Павучкам) проблем, а фанатам привід для ностальгії. 

Прем'єра фільму очікується 16 грудня поточного року.

Нагадаємо, що Sony нещодавно знову перенесла вихід фільму «Веном 2» .

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .

 

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.