Що робити, якщо затримали чи скасували авіарейс в Україні

Читать на русском

Авіакомпанія зобов'язана самостійно або через агента з обслуговування повідомити пасажирів за 14 днів до вильоту про скасування польоту

Читать на русском
Що робити, якщо затримали чи скасували авіарейс в Україні

Авіакомпанія зобов'язана самостійно або через агента з обслуговування повідомити пасажирів за 14 днів до вильоту про скасування польоту

Сезон відпусток у розпалі, а багато українців люблять подорожувати літаками. Трапляється, що авіарейси затримують, або ж взагалі скасовують. Які права має пасажир в такому випадку? 

Про це повідомляють наші колеги з Інформатор Гроші

У разі скасування рейсу авіакомпанія зобов'язана самостійно або через агента з обслуговування повідомити пасажирам за 14 днів до вильоту про скасування польоту.Якщо рейс затримали, то компанія повинна кожні 30 хвилин інформувати пасажирів, на який час виліт затримується і коли він буде можливий.

Якщо рейс затримали, пасажир має право:

  • на безкоштовне харчування, прохолодні напої, а також на два дзвінки або можливість відправити листа  електронною поштою - якщо затримка становить більше 2-х годин;
  • на номери в готелі, харчування та трансфер за маршрутом «аеропорт-готель-аеропорт» в разі затримання рейсу більш ніж на 24 години,
  • на компенсацію вартості квитка або квиток на інший рейс - якщо затримка становить більше 5 годин.

Якщо при виборі іншого рейсу знижується його клас, то протягом 7 днів пасажиру повинні відшкодувати:

  • 30% від застосованого тарифу для всіх рейсів дальністю 1 500 кілометрів;
  • 50% для всіх рейсів дальністю понад 1 500 до 3 500 кілометрів;
  • 75% для всіх рейсів більшої протяжності.

Якщо рейс скасували, пасажир може вимагати:

У разі повідомлення про скасування рейсу за 14 днів до запланованого вильоту надається право на повернення повної вартості квитка або вибір квитків на інший рейс. Якщо повідомлення про скасування рейсу надійшло менше ніж за 14 днів,то ви можете отримати компенсацію в такому розрахунку:

  • 250 євро - дальность1 500 км;
  • 400 євро - дальність понад 1 500 до 3 500 км;
  • 600 євро - дальність понад 3 500 км.

Сюди ж входить безкоштовне харчування і прохолодні напої, місця в готелі, наземний трансфер за маршрутом «аеропорт - готель - аеропорт», а також два телефонних дзвінка або можливість відправити лист електронкою. Для того, щоб отримати компенсацію за скасування рейсу, потрібно оформити претензію до авіакомпанії. Це можна зробити онлайн на сайті авіакомпанії. Для цього потрібні:

  • електронний квиток з номером бронювання;
  • фото паспорту для виїзду за кордон;
  • посадковий талон;
  • довідки, електронні листи або SMS від авіакомпанії, в яких є інформація про проблеми з рейсом;
  • підтвердження скасування рейсу;
  • фото табло з розкладом, чеки, броні готелів або будь-які інші докази витрат, які виникли через скасування польоту.

Зазначимо, претензію повинні розглянути протягом 42-90 днів.

Нагадаємо, аеропорт Херсону закриють до кінця року.Крім того, аеропорт «Київ» закриють на 8 місяців,щоб побудувати нову смугу.

Також Інформатор писав,  на якому етапі будівництва знаходяться регіональні українські аеропорти.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.