“Всюди, де вони росіяни заходили на наші території, вони знищували школи та церкви. Росіяни вбили 50 священнослужителів тільки за те, що вони “повинні” були служити патріарху Кірілу та їхній церкві, а священник служить людям та Богу”
"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
«Вірні друзі» — розповідає про прості, але важливі істини, це справжній тост за дружбу, яка стає опорою та долає час і відстані, нагадування про те, як важливо залишатися щирими в цьому швидкоплинному світі, де спогади гріють душу, а моменти разом залишаються в серці назавжди.
Наразі діяльність в сфері авіації регулюється Повітряним кодексом України
Верховна рада проголосувала за законопроект № 3716 «Про внесення змін до Повітряного кодексу України щодо удосконалення законодавчого врегулювання в сфері безпілотних повітряних суден цивільної авіації». «За» проголосували 278 народних депутатів.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на інформатор Гроші .
Деякі положення Повітряного кодексу України застаріли і потребують перегляду і редагування. Зокрема це стосується зростаючої кількості застосування «дронів» - безпілотних повітряних суден (БПС).
Літальні апарати масово використовують для:
Що хочуть зробити
По-перше, народні обранці спантеличені самими визначеннями понять «безпілотна авіаційна система», «безпілотне повітряне судно» і «дистанційний пілот». Чіткі трактування і формулювання допоможуть відокремити дрони від категорії пілотованих повітряних суден.
По-друге, депутати пропонують розробити вимоги до необхідного рівня безпеки авіації, зокрема і для експлуатантів безпілотних повітряних суден.
По-третє, автори законопроекту хочуть зробити отримання сертифікату експлуатантом для безпечного використання БПС необов'язковим. Проходити сертифікацію і отримувати документ доведеться власникам дронів, які використовують їх з комерційною метою, але поки такого поділу немає.
По-четверте, передбачається формування основ для створення спрощеної системи обліку БВС, при якій не потрібно отримання сертифікату.
По-п'яте, законопроект передбачає впровадження окремих вимог до підготовки і компетенції дистанційних пілотів.
Автори вважають за доцільне обов'язкове авіаційне страхування для експлуатантів безпілотних повітряних суден. Необхідно страхувати відповідальність за шкоду, заподіяну третім особам, впевнені законодавці. Впровадження даної норми можна відстрочити до 1 січня 2022 року.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні успішно випробували авіаційні ракети РС-80 «Оскол».Крім того, Україна запровадила санкції проти російських авіаперевізників.
Також Інформатор писав, що у 2021 році закуплять турецькі безпілотники Bayraktar для потреб ВМС України.