Покупки та відпочинок під час війни: які плани українцям вдалося втілити влітку. Результати опитування

Читать на русском

Цього літа українцям частіше вдавалося втілювати плани, пов’язані з сім’єю та друзями

Читать на русском
Покупки та відпочинок під час війни: які плани українцям вдалося втілити влітку. Результати опитування

Цього літа українцям частіше вдавалося втілювати плани, пов’язані з сім’єю та друзями

На початку літра дослідницька компанія Gradus Research спитала українців, які події чи значні покупки планують зробити протягом найближчого місяця. А в липні повторили запитання, щоб перевірити — що ж саме з планів вдалося втілити українцям. 

Про результати опитування розповідає Інформатор.

Що українці робили частіше, ніж планували

Так, в умовах війни українцям частіше вдавалося зустрічатися з сім’єю та близькими, Зокрема, 45 % опитаних планували зустрітися з родичами, а 55,4 % вдалося втілити цей план. Також зустрітися з друзями хотіли 40,4 %, в результаті — зустрілися аж 47 % респондентів.

Рожевим позначено плани на початку літа, зеленим — те, що вдалося втілити
Рожевим позначено плани на початку літа, зеленим — те, що вдалося втілити

Які плани українцям вдалося втілити, як і планувалося

Такі плани стосувалися особистих справ — візити до лікаря, оновлення гардероба чи манікюр. Понад 19 % українців планували сходити до лікаря, що потім зробили 18,1 %. Також кожен п’ятий респондент (19,3 %) оновив свій гардероб. Можна зробити висновки: під час війни українці більше турбуються про своє здоров’я, а шопінг стає більш спланованим.

Рожевим позначено плани на початку літа, зеленим — те, що вдалося втілити
Рожевим позначено плани на початку літа, зеленим — те, що вдалося втілити

Які плани українців майже не реалізувалися

Такі плани були пов'язані з підвищеним ризиком (виїзд на природу, відпустка) або суттєві витрати (придбання житла, авто, проведення ремонту тощо). Такі плани є в більшій мірі проявом бажання, аніж реального наміру. Зокрема, купити автомобіль планували 2,6 % опитаних, а купили його тільки 1,2 %. Також 26,1 % українців планували відпочити на природі, а 28,5 % – на пляжі. Проте, втілити ці плани змогли 20,1 % і 21,3 % опитаних відповідно.

Рожевим позначено плани на початку літа, зеленим — те, що вдалося втілити
Рожевим позначено плани на початку літа, зеленим — те, що вдалося втілити

До слова, у першій хвилі опитування 21−22 червня взяли участь 1000 респондентів, а в другій хвилі 20−25 червня – 884 респонденти. Опитування проводили методом самозаповнення анкети в мобільному додатку.

Покупки та відпочинок під час війни: які плани українцям вдалося втілити влітку. Результати опитування 4

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.